Publikacje
CASE STUDY
Wdrożenie systemu TouchGuard do kontroli agentów ochrony
Wdrożenie systemu TouchGuard do kontroli agentów ochrony na obiekcie mieszkaniowo-usługowym w Warszawie.
Wdrożenie systemu Touchguard do kontroli agentów ochrony.
Jedna z warszawskich Agencji Ochrony poszukiwała skutecznego rozwiązania do kontroli agentów ochrony realizujących zadania ochronne na obiekcie o charakterze mieszkaniowo – usługowym na terenie Warszawie.
Wdrożenie obejmowało:
- wyposażenie obiektu w dedykowany telefon z funkcją NFC,
- instalację tagów w wyznaczonych miejscach na terenie obiektu,
- opisanie tagów,
- przypisanie zadań do tagów (konkretne zadania do realizacji w konkretnym miejscu na terenie obiektu),
- ustawienie formy dokumentacji np. wykonanie zdjęcia w konkretnym miejscu,
- ustawienie schematu realizowanych obchodów,
- ustawienie raportów e-mail o błędach w obchodach, wysyłanych do osoby nadzorującej pracę agentów.
Dzięki systemowi Klient uzyskał:
- informację on-line o czasie i sposobie realizowania obchodów;
- informację on-line o błędach w realizowanych obchodach;
- możliwość zlecania on-line dodatkowych zadań do wykonania;
- informację on-line o braku wykonania zadania;
- możliwość podglądu on-line wyglądu agenta ochrony, czystości pomieszczenia ochrony itp.
- możliwość generowania raportów z wykonanych obchodów.
Po uruchomieniu TouchGuard Sp. z o.o. zapewniła wsparcie i pomoc w zakresie bieżących potrzeb Klienta związanych z funkcjonowaniem systemu. Agencja zyskała wiarygodność, ponieważ w prosty sposób może wykazać, jak realizowana są obchody obiektu.
Istnieje możliwość udzielenia dostępu do panelu administratora Klientowi, który chce mieć wgląd w realizowane obchody.